Cestovní kanceláře jsou povinny nabídnout v případě reklamace ze strany klienta možnost mimosoudního vyrovnání u ČOI

Aktuality
Cestovní kanceláře nabízí v případě reklamací svých služeb ze strany klienta možnost mimosoudního vyrovnání u ČOI

Cestovní kanceláře nabízí v případě reklamací svých služeb ze strany klienta možnost mimosoudního vyrovnání u ČOI

1.2.2016

Vážení klienti,
chtěli bychom Vás informovat, že v souvislosti s novými ze zákona vyplývajícími povinnostmi všechny námi nabízené cestovní kanceláře (dále jen CK) nabízí v případě reklamací svých služeb ze strany klienta možnost mimosoudního vyrovnání u České obchodní inspekce (dále jen ČOI).
Mimosoudní řešení sporů - od 1. února 2016 je CK povinna informovat své klienty o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi klienty a CK u České obchodní inspekce, a to online na webu http://www.coi.cz/.
Zamítnutí/odmítnutí reklamace - pokud reklamace mezi klientem a CK nebude vyřešena smírně (např. zamítnutí reklamace, odmítnutí reklamace pro opožděnost), je CK od 1. února 2016 povinna informovat klienty písemně o možnosti mimosoudního řešení sporů u ČOI.
Věříme, že nebudete mít důvod výše uvedené informace potřebovat .