Poškození, zpoždění zavazadla od letecké společnosti Travel Service, SmartWings

Aktuality
Travel Service - SmartWings - informace o poškození zavazadla

Travel Service - SmartWings - informace o poškození zavazadla

17.7.2017

Informace o poškození zavazadla od letecké společnosti Travel Service a SmartWings. V případě poškození zavazadla musí příjemce uvědomit dopravce neprodleně, jakmile je zjistí nebo nejpozději do 7 dnů ode dne převzetí v případě zapsaného zavazadla. Vyřizuje  www.dolfi1920.cz. V případě, že zjistíte odcizení věcí z Vašeho odbaveného zavazadla, uvědomte dopravce neprodleně nejpozději do 7 dnů ode dne převzetí zapsaného zavazadla. Protokol na www https://claim.travelservice.aero/. Nedoručení zavazadla je cestující povinen nahlásit ihned po příletu na  https://claim.travelservice.aero/. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Nároky z odpovědnosti za zpoždění zavazadla je třeba uplatnit do 21 dnů ode dne, kdy bylo zavazadlo předáno příjemci.